Saturday 17 October 2015

My first TV interview and it's with Fahrin Ahmad!

I was so surprised to received an invite to be guest for new TV series called Inspirasi Bersama Fahrin Ahmad. Mana tak terkejut, saya bukanlah perunding hartanah yang top. Tak pernah naik pentas pun pada Awards Nite setiap tahun. Paling hebat pun saya hanya among highest closers. 

Jadi, apabila saya terima e-mail tersebut saya terus call sender untuk kepastian.  saya ambil masa beberapa minggu hinggakan diberi reminder oleh production house. Bukan sebab nak jadi diva sangat. Tetapi lebih kepada, bolehkah saya bercakap? Layakkah saya?

Ada ramai lagi di pejabat saya yang lebih hebat, mempunyai karisma yang lebih bagus dari saya. Apapun saya bersyukur atas peluang yang diberi. Sangat gembira dan berharap ini membuka saya lebih banyak peluang untuk berkongsi pengalaman yang tak seberapa.

Episode saya bertajuk : Perunding Hartanah

Tak sabar rasanya bila keluar TV :)




No comments:

Post a Comment

Taking Care of Our Elderly

As we count our wrinkles, noticing new pain on our joints and all other changes on our body we sometimes forget that our parents, too, grow...