Tuesday 12 April 2016

Jenis Customer Yang Buat Saya Menyampah

Oh well....I'm human. Yes, I do get irritated with potential client.

Why potential client? Because we did not transacted any business yet. I'm not sure if he ever appoint be my client. 

Ceritanya macam ni, dua tahun lepas seorang pelabur bertanya pendapat untuk pelaburan hartanah beliau. I layan lah macam biasa. Dia tanya saya jawap. Cuma dia suka mesej waktu malam. Saya tak kisah sangat sebab fon saya on silence waktu malam, jadi saya akan jawap keesokan hari. Saya fikir mungkin dia sedang berbaring untuk tidur dia terfikir this & that. Tak pelah. 

Tetapi dia tak fokus. Shah Alam, Puchong, Seremban dan KL. Kemudian minta expected return. Lar, macamana tu? Itu semua dia boleh dapat daripada penasihat kewangan lah. Tak mahalpun fee penasihat kewangan professional. Dia suka ulang-ulang budget dia. Sampaikan saya rasa duit tu kalau dia letak in FD, dah beranak dah pun.

Anyway, malam ni dia mesej lagi. With the same questions! OMG!!!!!!

Tetap tak beli apa-apa lagi. Nak layan ke orang macam ni? 

No comments:

Post a Comment

Taking Care of Our Elderly

As we count our wrinkles, noticing new pain on our joints and all other changes on our body we sometimes forget that our parents, too, grow...